Smoore стала найбагатшою вейп-компанією у світі
Китайський гігант з виробництва вейпів Smoore у липні 2020 року став публічною компанією на Гонконзькій фондовій біржі. Запустивши найбільше первинне розміщення акцій цього року. IPO залучило понад 900 мільйонів доларів від інвесторів до того, як у п'ятницю розпочалися публічні торги акціями. Початкова ціна акцій у 12,40 гонконгських доларів (близько 1,61 долара США) злетіла до 31 гонконгського долара першого дня торгів і закінчила торги в понеділок на рівні 29 гонконгських доларів. Smoore зараз оцінюється майже у 22 мільярди доларів США.

Компанія Smoore International Holdings Ltd. з Шеньчженя менш відома, ніж бренди, які вона виробляє, включаючи Vaporesso, CCELL, FEELM, Revenant та Renova. Компанія також виробляє безліч продуктів за контрактом, у тому числі деякі з найуспішніших вейп-брендів, які продають великі тютюнові компанії по всьому світу, багато з яких використовують технологію нагріву, розроблену Smoore.
Smoore – один із найстаріших китайських виробників вейпінгу. Компанія була заснована в 2006 році 30-річним Ченом Чжипіном, якому, як і раніше, належить близько третини компанії, і він є генеральним директором та головою ради директорів. За даними Forbes, після IPO Чжипінг та виконавчий директор Smoore Сюн Шаомін миттєво стали мільярдерами.
В останні роки компанія зосередила свої дослідження та розробки на технології розпилення, розробляючи передові керамічні нагрівальні елементи, що використовуються як у її пристроях для вейпінгу з олією каннабісу CCELL, так і в продуктах для капсул із замкнутою системою FEELM. Smoore каже, що має більше 600 співробітників і більше 1500 патентів.

За даними незалежних бізнес-консультантів Frost & Sullivan, минулого року на частку Smoore припадало 16,5% світових продажів пристроїв для вейпінгу. Щорічні темпи зростання компанії перевищували 100 відсотків у кожен із останніх трьох років.
Завдяки продажам на всіх ринках вейпінгу та набагато більшому розмаїттю продуктів, Smoore перевершила JUUL як найбільший вейп-бізнес у світі. (JUUL не торгується на біржі, але нещодавно повідомив, що його вартість складає близько 13 мільярдів доларів, що набагато нижче за 38 мільярдів доларів, заявлених після покупки Altria в 2018 році 35-відсоткової частки в компанії.)


















