• Чому вейп нагрівається?

Чому вейп нагрівається?

При використанні вейп девайса важливо розуміти, як він працює, щоб ви могли використовувати його в повній мірі і залишатися в безпеці. Це включає все, починаючи від догляду за такими компонентами, як спіралі, і закінчуючи знанням того, як безпечно вдихати пар. Коли ви робите затяжки, можна легко захопитися процесом, що спричинить певні ризики.

Через те, як сконструйовані вейпи, коли на спіраль подається харчування для її нагріву, девайс може сильно нагріватися і, як і решта. Високі температури можуть бути небезпечними. Якщо ваш вейп стає занадто гарячим, це може викликати гарячу пару, що потенційно завдає вам шкоди. Тому важливо бути обережними при використанні вейпу. Однак є кілька причин, через які вейп може стати гарячим.


Чому вейп нагрівається?

Вейп - це складний механізм і це означає, що існує більш ніж одна причина, через яку ваш пристрій може сильно нагріватися. Одна з можливих причин – це ланцюгові затяжки, коли ви робите безперервні затяжки без перерви. При цьому спіраль не зможе охолонути належним чином і може стати занадто гарячою. Щоразу, коли ви робите ще одну затяжку, спіраль стає ще гарячішою, і якщо ви відчуваєте, наскільки вона гаряча, через корпус (який призначений для утримання тепла), ваш пристрій, ймовірно, занадто гарячий.

Чому вейп нагрівається? Фото-1

Якщо ви робите ланцюгові затяжки та перегрієте спіраль, дуже ймовірно, що вона згорить. Оскільки ви постійно робите затяжки, ви випаровуєте всю рідину, ввібрану бавовною, але не даєте йому можливості ввібрати більше рідини для електронної сигарети. Це означає, що чим більше затяжок ви зробите, тим суші стане бавовна, і ви можете зрештою вдихнути згорілий бавовна - це, звичайно ж, підсмажить вашу спіраль. Роблячи більш тривалі перерви між затяжками та регулярно змінюючи спіралі, ви можете знизити ризик цього.


Спіраль

Ланцюгове паріння - не єдине, що може викликати проблеми зі спіраллю. Оскільки насправді це досить делікатна частина пристрою, а це означає, що можуть виникнути інші проблеми. Однією з таких проблем є бруд або загусла рідина для електронних сигарет, яка може збиратися навколо бавовни, не дозволяючи їй увібрати більше рідини. Це означає, що коли ви робите затягування, ймовірно, що рідини не так багато, щоб випаруватися, і ви отримаєте суху затяжку. Потім це може призвести до тих же проблем, що і ланцюгове паріння: якщо ви продовжите затягування, ваша бавовна згорить.

Чому вейп нагрівається? Фото-2

Потужність

Вейп із занадто високою потужністю – ще один швидкий спосіб викликати перегрів вейпу. Чим вище показник, тим більше потужності подається на вашу спіраль, а це означає, що вона може стати гарячою за короткий проміжок часу. Як правило, якщо ви вейпер із субомом, ви будете використовувати вейп-мод зі спіраллю з низьким опором (менше 1 Ом), а це потребує більшої потужності. Крім того, якщо ви використовуєте вейп з цим типом спіралі, цілком ймовірно, що ви затятий мисливець за хмарами, оскільки вони виробляють найбільші клуби пари. Це, ймовірно, означає, що ви захочете зробити довгу затяжку, щоб отримати якомога більше хмара, але якщо ви робитимете це занадто часто в швидкій послідовності, ви піддасте свою спіраль ризику.

Щоб боротися з цим, вам може знадобитися поекспериментувати з різними рівнями потужності та потенційно різними спіралями. Звичайно, якщо ви досвідчений вейпер, який почав зі спіралі з високим опором і природно перейшов на мод з низьким опором у пошуках великих хмар, ви не повернетеся назад. Тим не менш, можливо, варто поекспериментувати з «резервним» пристроєм, можливо, коли ви в дорозі, щоб позбутися занепокоєння надмірним навантаженням на спіраль вашого основного пристрою.

Чому вейп нагрівається? Фото-3

Акумулятор

Ще один ключовий компонент, який може призвести до перегріву пристрою, - це акумулятор. Це трохи складно, оскільки немає рішення для усунення проблем, якщо ви не заміните їх. Батареї всередині вейпу призначені для роботи за внутрішньої температури 78°C і зовнішньої температури до 60°C. Це означає, якщо ви відчули, наскільки гарячий акумулятор із зовнішнього боку, він вже перегрівся. Це не те, що слід ігнорувати, і вам потрібно буде якнайшвидше припинити вейпити. Потім ви повинні дати пристрою можливість охолонути, перш ніж виймати акумулятор і утилізувати його належним чином. Якщо так сталося, ймовірно, ваша батарея добігла кінця свого природного терміну служби.


Повітрянний струм

Шарування з високою потужністю, через що спіраль сильно нагріється. А це означає, що вам знадобиться достатній потік повітря, щоб пара не була занадто гарячою для вдихання. Занадто сильне обмеження повітряного потоку означатиме, що пара не матиме можливості охолонути до того, як ви його вдихнете. Це може призвести до неприємного відчуття у горлі.

Поекспериментувати з рівнями повітряного потоку та знайти золоту середину, яка дозволить вам отримати бажаний рівень задоволення від кожної затяжки, не викликаючи проблем із перегріванням, – це те, через що пройшов кожен вейпер. Ми всі про це знаємо та розуміємо, що повітряний потік може покращити чи зіпсувати враження.


Якщо ви вважаєте себе мисливцем там, вам більше підійде бокс мод. Поєднання цього типу пристрою з рідиною з високим рівнем VG (гліцерину) дасть вам щільніші хмари, які задовольнять вашу потребу в парі. Як альтернатива, якщо ви віддаєте перевагу пристрою з високим опором, вибір рідини з високим співвідношенням PG (пропіленгліколю) дасть вам набагато кращий смак. Ми маємо широкий вибір смаків, тому ви можете без проблем підібрати рідину для електронних сигарет на свій смак. А щоб ваш пристрій працював найкращим чином, ми також пропонуємо ряд аксесуарів, включаючи спіралі, акумулятори та комплектуючі.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
captcha
Весь контент сайту cloudy.kyiv.ua призначений людям, яким виповнилось більше 18 років, підтвердіть ваш вік