• Marvel створює анти-вейпінговий комікс

Marvel створює анти-вейпінговий комікс

Центр FDA (англ. Food and Drug Administration «Управління їжі та ліків») з тютюнових виробів цього року планує зібрати понад 700 мільйонів доларів у вигляді збору з користувачів тютюнових компаній. Також центр взяв він зобов'язання витратити значну частину цих доходів на «антитютюнові послання», що час означає обмін повідомленнями проти куріння. Передбачається, що реклама спрямована на підлітків. Рекламні агентства претендують на можливість вразити FDA своїми розумними ідеями про те, що вейпінг і нікотин – це погано, помірність – це добре, і просто сказати «ні» – круто.

Однак, оскільки відважні діти, які можуть спробувати вейпінг, зазвичай не сприйнятливі до цих повідомлень, процес щороку повторюється без помітного ефекту. Це триватиме вічно або поки не вибухне сонце.

Цього року основна частина кампанії зі скорочення підліткового вейпінгу – це книга коміксів. Вона створена спеціально для FDA рекламним агентством FCB New York і виконана Marvel Comics, творцями культових коміксів, таких як Людина-павук та Месники. Материнська компанія Marvel Comics, Marvel Entertainment, належить Disney.

Можливо, ви вже чули про схожу рекламну кампанію Real Cost 2018 під назвою «Епідемія», в якій чума невидимих нікотинових хробаків вражає безпорадних підлітків і «змінює їхній мозок». Це також було створено FCB.

У новій заснованій на страху кампанії проти куріння, яка називається «Загроза контролю над розумом» (The Mind Control Menace), пари електронних сигарет є хворобливо-зеленими міазмами, які перетворюють колись мотивованих старшокласників на зомбі-тупиць. Це менш цікаво, ніж бути з'їденим навиворіт вейп-хробаками, але так само правдоподібно.

"Для більшості підлітків середня школа - це час, коли вони можуть більше насолоджуватися незалежністю та впевненістю в собі", - сказав у своїй заяві Гері Реш із FCB. «Разом з нашими партнерами в Marvel ми представляємо залежність як сутність, яка підриває цю свободу, що 16-річну людину робить ідеальним лиходієм».

Проблема в тому, що підлітка, який може спробувати вейпити, чи курити, чи пити – не переконає телевізійна реклама чи комікс, створений керівниками хіпстерської реклами та поширений на шкільних зборах. Фактично, вони, ймовірно, прочитали б це і розійшлися з аудиторії випускаючи величезні хмари пари, так само, як у 1969 діти накурилися, коли дивилися лекції Джека Вебба про марихуану.

Лякати дітей, дурити їх - це просто не ефективний засіб стримування їх вживання. Вони ніколи не були такими, але люди з охорони здоров'я, які роблять кар'єру на перебільшенні та брехні про ризики, пов'язані з канабісом або вейпінгом.

Проте гучні кампанії із залякування можуть підвищити обізнаність про вейпінг і викликати до нього інтерес. Ми не знаємо, скільки підлітків починають вейпінг через повідомлення, спрямовані проти вейпінгу, але ми знаємо, що Національне дослідження вживання тютюну серед молоді 2019 року показало, що цікавість була найпоширенішою причиною, через яку діти шкільного віку намагалися вейпити.

Діти, схильні до пригод, ймовірно, будуть більш схильні до вейпу. У той же час, як дорослі, здається, бояться вейпінгу. А коли влада припускає, що вона має дивні надприродні ефекти, це робить вейпінг ще більш захоплюючим і привабливим для тих дітей, які готові експериментувати з дорослими речами.

Що може допомогти запобігти курінню підлітків? Може, правда? Влада могла б чітко пояснити, що таке нікотин і що він робить, а також пояснити, що вейпінг був розроблений як альтернатива для людей, які не можуть кинути палити. Та ну неїє, це ніколи не спрацює.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
captcha
Весь контент сайту cloudy.kyiv.ua призначений людям, яким виповнилось більше 18 років, підтвердіть ваш вік